Kerk Radio

Wanneer u een korte of langere periode niet (meer) in staat bent om zelf naar de kerk te gaan of u bent op vakantie, is het mogelijk om de kerkdiensten van de hervormde gemeente 'de Bron' via internet te luisteren.

Live

Luister hier de live uitzending via Kerk Omroep tijdens een kerkdienst

Smartphone & Tablet

Voor Tablet en Smartphone is het nodig om een App te downloaden en te installeren

Na de installatie van de app kunt u makkelijk zoeken naar de hervormde gemeente 'de Bron'

Gebruik via uw computer of laptop:

• U gaat naar de site www.kerkomroep.nl
  • In het zoekveld rechtsboven heeft u de mogelijkheid om te zoeken op plaatsnaam, vult daar Urk in en klikt op ‘enter’.
  • Vervolgens ziet meerdere Uker kerken vermeld staan. Klik op de 'HGB De Bron' om de dienst van onze gemeente te beluisteren
  • Wanneer u deze site een volgende keer snel wilt opzoeken, kunt u deze toevoegen aan uw ‘favorieten’
  • Dan verschijnen de data waarop er uitzendingen geweest zijn én de datum en tijd van de uitzending die net gestart is (er van uitgaande dat u voor of tijdens aanvang van de dienst inlogt)
  • Wanneer u op het icoontje met het groene pijltje (audio) de bij de gewenste datum en aanvangstijd klikt, zal de uitzending starten.